Dinner time ‘

        In aceasta seara am gatit ceafa de porc fara os la gratar cu legume trase prin unt la tigaie si bonus snitele din piept de pui . Sunteti curioase ce mi-a iesit ?!

ImageImage

     Primul pas , am scos dimineata carnita din congelator , dupa am spalat bine bucatile si le-am condimentat , sare piper alb , negru , boia dulce si putin ulei sa nu se lipeasca , apoi le-am pus pe gratar ! Au stat la foc mediu cam 30 de minute .

   Legumele erau deja condimentate si contineau unt ( Lidl ), timpul de pregatire a fost de 15 minute.

Image

      Asa arata farfuria ! Delicioasa si usor de preparat . Pentru ca dimineata ne trezim destul de tarziu si nu este timp pentru a prepara un mic dejun , am facut din seara asta snitele din piept de pui . Foarte repede si fara prea mult efort .

ImageImage

      Am avut nevoie de un piept de pui , doua oua , putina sare , piper , ulei pentru prajit si faina . Dupa de am dezosat pieptul , l-am taiat in bucatele , am preparat amestecul din oua , sare , piper si faina prin care le-am dat inainte sa le pun pe foc si gata , au iesit niste snitele pufoase si gustoase . Cam un minut pe fiecare parte , la foc mediu.

Image

          Apelez la aceasta varianta atunci cand nu am timp si micul dejun este cea mai importanta masa din zi , trebuie sa fie sanatoasa si consistenta . Va doresc o seara minunata si plina de voie buna , pupici .

4 thoughts on “Dinner time ‘

Leave a Reply

