Gatim !!!

     Azi am avut musafiri si am gatit ceva dulce , usor si sanatos . Tarta din foietaj cu mixt de fructe congelate . Foarte simplu de realizat si indicat in momentul in care nu ai timp sa pregatesti aluatul special de tarta. Merge servita si simplu dar eu recomand – inghetata de orice fel – vanilie , frisca , cu alune ,cu fistic -orice doriti voi . De ce avem nevoie :

Image

       Ingrediente :

– un pachet aluat de foietaj ( Lidl , recomand ) ,au cel mai bun foietaj

– o cutie de inghetata

– fructe congelate , eu am ales un mixt azi ( am mai incercat si cu mere aceeasi tarta )

– mai aveti nevoie de putin unt cat sa ungeti tava si hartie de copt neaparat

Image

       Este indicat atunci cand folositi fructe congelate cumparate cu o zi inainte , sa le lasati peste noapte la dezghetat , sa scapati de surplusul de lichid , nu iese prea minunat cu atat de mult suc , aluatul nu reuseste sa absoarba tot si devine chilimot !

         Va pup si va doresc o seara de Duminica minunata ! Cum ati petrecut azi ? Aici a fost soare si cald si tare frumos afara ! Am profitat de vreme si am iesit lsi a plimbare !

Image

             Asa arata tarta mea gata pregatit pentru a intra la cuptor . Acolo trebuie sa stea in jur de 40 minute , depinde de foietaj .

Image Acesta este produsul final ! Imi place acest amestec deoarece are merisoare , afine – este dulce-acrisor . Am mai facut si cu mere si scortisoara . Este mai rapid / practic aceasta varianta , ia timp sa prepari in casa aluatul de tarta si eu am avut surpriza sa nu imi iasa cateodata .

2 thoughts on “Gatim !!!

Leave a Reply

