Oferte Lidl

         Azi am fost in vizita , la ,Lidl . Trecuse ceva timp. Acolo totul era plin de inimioare , de la prajituri , iaurturi , forme de briose , lingurite , brichete pana si paturi cu imprimeu de inimioare , simteam ca e Valentine’s Day ! Si oferte peste oferte , nu ai cum sa pleci cu mana goala . Dupa parerea mea , in Lidl gasesti cele mai bune dulciuri iar gama Deluxe ( am decoperit’o in Decembrie , cand am participat la concursul lor cu bradul ) , scuturai elegant bradutul si pica o cutiuta superba rosie plina de bunatati !       Asa ca in seara asta am plecat cu o punga frumusica de acolo , tot sunt la dieta de pus kg. Si cand ma gandesc : m-am dus pentru ciuperci acolo , era promotie , caserola de 500 g cu 3,50 ron .

ImageImageImageImageImage

         Multumesc frumos Lidl , cu ajutorul vostru mai pun si eu ceva kg , pralinele cu inghetata sunt la 2,7 ron , cutia contine 10 bucati !

                 Noapte frumoase si plina de vise minunate , pupici !

2 thoughts on “Oferte Lidl

  1. Ce dietă frate, cu atâtea promoții? Bine, am înțeles, tu ești la îngrășat, dar noi muritoarele de rând?!Nu cred ca noi femeile vom reuși să ieșim vreodată la cumpărături și să venim acasă doar cu ceea ce ne-am propus.

Leave a Reply

