Gel de dus Dove

 

         Gelul de dus Dove a fost primit cadou anul trecut de ziua mea ( 14.12.), a venit intr-un set de patru produse ! Gel de dus , lotiune de corp ,crema de maini si o pereche minunata de cercei .

         Face parte din gama Winter Care , Limited Edition ,si ofera ingrijire speciala de iarna pentru pielea noastra. Impresiile mele :

           Bile albe :

– textura cremoasa

– usor de folosit

– cantitate 250 ml

– efect placut , pielea ramane catifelata , moale si placuta la atingere

– miros exceptional

– cand il aplic simt milioane de fulgi mici de zapada pe tot corpul cum se aseaza ei si incep sa hidrateze pielea , apoi clatesc si dispar insa in urma lor ramane totul imaculat , proaspat si frumos parfumat , este cu adevarat o experienta placuta fiecare baie. 

– un produs bun , cu rezultate minunate

– cu siguranta il voi recumpara daca mai este pe piata .

ImageImage

                Nu am bile negre , mi-a placut foarte mult si ii multumesc celei care mi-a facut cunostinta cu acest Gel de dus , mi-a facut o mare bucurie ! Daca l-ati incercat si voi banuiesc ca sunteti de aceeasi parere cu mine , la ce am scris mai sus !

               Va doresc o seara minunata si numai bucurie in suflet . Pupici.

2 thoughts on “Gel de dus Dove

  1. Am primit si eu acest set. Tot acest gel de dus il folosesc si eu acum. Imi plac si alte geluri de dus de la Dove. Sunt printre preferatele mele.

Leave a Reply

