Comanda Sabon

Image  

                 Azi dragele mele va povestesc despre Comanda mea data la Sabon , nu am comandat foarte multe insa imi doream de mult timp Cardul Royal Passport . O sa va explic imediat . Pe langa acest Card am comandat o lumanare cu aroma de vanilie si cocos si am primit cadou O felicitare personalizata Domnisoara Christine ! 

ImageImageImage  

                Asa arata Felicitarea , este foarte simpatica si dulce ! Cei de la Sabon sunt atenti si grijulii cu , clientii lor. Apreciez acest lucru si mi se pare ceva normal si foarte logic , insa multe Firme nu merg pe acelasi criteriu . 

ImageImageImage  

             Asa arata Lumanarea cu aroma de Vanilie si Cocos , in seara asta o voi incerca ! Miroase extraordinar de bine , imi vine sa o mananc , Vanilia se simte mai tare ,  foarte delicata si fiind de culoare Alb are o nota de eleganta acolo !  Sunt mare Fan Lumanari Parfumate .

          Si acum sa vorbim putin si de Cardul Royal Passport . Are un design chic ,au sigla imprimata si multe beneficii ! 

– in primul rand 5 Lei din valoarea sa este donata catre Organizatia Salvati Copiii !( pret total 20 Ron ) 

– prin achizitionarea beneficiezi de toate avantajele de membru , ce inseamna asta ?

– 10% reduce la orice comanda , oricand.

– un extra discount de minim 10% la promotiile Lunii , intotdeauna.

– un produs ales in fiecare luna , cu un pret redus cu cel putin 20% .

– un cadou la ziua de nastere 

– zilele speciale de mega reducere ”Royal Passport Day” ,in fiecare an , doar pentru membri , cei care detin un Card 

– multe reduceri suplimenatre de pret + produse cadou . 

– Un fel de card exclusivist !

            Insa cu atatea beneficii nici nu simti cei 20 de Ron ! Daca sunteti Fan produse Sabon – vi-l recomand cu cea mai mare caldura sufleteasca . Eu mi l-am dorit foarte mult ! Mai ales acum cand am infiintat Blogul , ma gandesc ca va ajuta enorm in momentul in care voi organiza un concurs marca Sabon – reducerile  sunt extraordinare ! 

ImageImage

                        Pupici si o zi minunata oriunde sunteti ! Sper ca v-am pus pe ganduri cu bunatatile acestea . Daca sunteti deja detinatoare a  unui Card Royal Passport va rog sa imi lasati un comentariu ! As avea o intrebare .

8 thoughts on “Comanda Sabon

  1. Arata foarte bine produsele Sabon, le tot admir, insa nu am comandat nimic pana acum, din cauza preturilor nu tocami prietenoase 😛 Dar admir din suflet atentia pentru detalii, ambalajele minunate si modul de prezentare al acestor produse.
    De cardul acesta nu stiam, dar pare foarte avantajos.

  2. Frumoasa postarea si e foarte dragut din partea lor sa trimita o felicitare personalizata! Habarn-aveam de card, asta chiar e o veste buna!
    P.S: Avem aceeasi tema pentru blog ;))
    Pupici! :*:*

Leave a Reply

