HerbageN -lapte demachiant

Image

             Lapte demachiant Herbagen  cu ulei de masline , un produs bun , eficient si perfect pentru mine . Cred ca nu sunt singura care il lauda atat !

             Bile albe :

– miros extraordinar , prima data cand l-am descoperit am avut impresia ca este crema cu extract de melc ! Mirosul este asemanator oarecum .

– contine 95% materii prime de origine NATURALA

– nu contine parabeni si parafine

– indeparteaza eficient fardul / impuritatile de pe buze , pleoape , intreaga fata 

– contine 3 ingrediente minunate ( ulei de masline , untul de shea si glicerina) ce hidrateaza si hranesc  totodata epiderma

– usor de folosit / aplicat

– pielea ramane fina si elastica

– nu este testat pe animale !!!

– sunt foarte multumita de el , l-am terminat aproape ( mai am de’ o singura utilizare , trasa de par )

– l-am cumparat din Kauffland , la pretul de 11 Ron .

– consider ca isi merita banutii si pentru mine a facut treaba buna .

           Bile negre nu exista !! Recomad acest produs cu mare drag si eu il voi recumpara, am citit despre el pe alte blogguri si fetele spun ca nu suportau mirosul , acesta fiind singura lui bila neagra , oricine l-ar utiliza nu ar putea sa nu se indragosteasca de acest Lapte Demachiant , pentru ca este un produs ok , face exact ceea ce spune si ca pret este accesibil , 200 ml este suficient , plus ca nu trebuie sa pui cu tona , doar sa astepti cateva secunde pentru a muia rimelul / tusul .

ImageImage

         Astept si parerea voastra , daca l-ati folosit sunt curioasa cum v-ati inteles voi cu el ! Pupiciii multi si o seara minunata si linistita ! Ziua de Luni ma da mereu peste cap si ma oboseste extraordinar .

Leave a comment