Schauma & Garnier

Image

          Am decis sa scriu despre amandoua produsele , erati curioase asa ca vin la pachet . Sunt produse minunate si imediat vedeti de ce spun asta .

Image

            Schauma Schwarzkopf ( Repara & Ingrijeste ) Sray de Ingrijire . Este dedicat parului uscat si degradat .

         Bile albe :

– miroase demential a nuca de cocos ( persista si a doua zi)

– contine unt de Shea -ce ajuta la regenerare

– ofera parului un luciu frumos si natural

– efectul este imediat – dupa aplicare parul capata o noua infatisare , este moale si catifelat

– dedicat si parului cret / ondulat , ajuta la pieptanare ,descalcire

– usor de folosit / aplicat ( Se agita inainte de folosire  dupa pulverizati pe parul uscat cu ajutorul unui prosop .Nu clatiti !!).

– 200 ml

– pret : 15 ron ( eu il am de vreo 4 luni )

– apropo nu este chiar un spray , este mai mult o crema -e destul de dens

– imi place senzatia dupa folosire , intr-o saptamana l-am folosit zilnic ( dimineata)

– este un produs bun si il voi recumpara cu mare drag .

 

                 Bile negre :

– spune ca regenereaza la modul puternic insa nu e chiar asa , isi face treaba insa in timp , abia dupa o luna , folosit cu regularitate cam din doua in doua zile se vad ceva rezultate . Daca va doriti ceva mai de ‘efect imediat’ nu il cumparati deoarece veti crede ca nu este un produs bun , si el defapt este foarte ok dar cu rezultate in timp !

ImageImage

 

          Garnier – Essentials ( Lapte demachiant calmant ) 

Image

            Bile albe :

– curata bine fata

– miros minunat , contine extract de Trandafir

–  perfect pentru persoanele cu tenul uscat si sensibil

– usor de folosit , nu necesita frecare cu discheta la nesfarsit , este si foarte delicat

– pielea ramane catifelata , placuta

– este un produs testat dermatologic

– activi de origine naturala sunt obtinuti prin metode de extractie care le pastreaza calitatea si puritatea

– 200 ml

– pret 15 Ron ( l-am terminat , si m-a tinut 5 saptamani )

Image

        Si am ajuns si la Bile negre :

– pe ambalaj scrie ca este un produs destinat FATA & OCHI , aici  nu au nimerit-o , pentru fata este perfect mai ales iarna cand la toate ni se usuca tenul si devine sensibil , insa pentru ochi acest produs NUU este indicat – eu cand l-am folosit prima data am lacrimat foarte puternic ,de cosmar si ma usturau ochii teribil de tare ,a necesitat 1M cub de apa . Nu inteleg de ce au mai scris treaba asta – doar este testat !!!

– este un produs care isi face treaba , insa nu il voi recumpara , din cauza neintelegerii lui cu ochisorii mei .

            P.s – daca ati folosit acest lapte demachiant si nu au existat asemenea probleme va rog sa imi lasati un comentariu , eu de obicei nu sunt alergica la produse de acest gen / gama asemanatoare . Astept si parerile voastre dragele mele ! Pupici si o seara minunata si linistita cu un somn placut si calmant pentru ca maine este din nou LUNI …

4 thoughts on “Schauma & Garnier

    • Poti incerca Spray-ul cu toata linistea sufleteasca , pentru ca este minunat si de efect – cu rabdare se cunost rezultatele ! Ai incercat demachiantul de la Herbagen ? chiar ar fi imposibil ca si la acesta sa te usture ochii . Daca nu l-ai incercat , ai putea , il gasesti in Kauffland la 10 ron ! e cu ulei de masline , o sa ii fac eu review – zilele astea !

Leave a Reply

