Avon & Oyster

Image

              Avon Advance Techniques – Tratament leave-in cu ulei de argan pentru toate tipurile de par si Oyster Professional fixi acqua – Spray modelator cu efect de fixare intermediara.

              Incep cu Tratamentul de la Avon , am observat pe pagina de facebook Domnisoara Christine multe laude, pareri de bine despre acest ‘tratament’ – consider ca nu e chiar un tratament ci mai degraba un produs pentru calmarea varfurilor rebele . Descrierea lui suna cam asa :

” Formula imbogatita cu ulei de argan hraneste parul uscat ,deteriorat si fragil , lasandu-l puternic ,sanatos si moale la atingere . MOD DE FOLOSIRE : Aplicati uniform pe parul umed. Coafati ca de obicei. ”

 

   Bile albe :

– ambalajul este minunat ,din sticla cu pompita

– usor de folosit / aplicat

– are 30 ml

-miros placut

– bun pentru varfuri obraznice – si cam atat .

          Bile negre :

– ma enerveaza teribil atunci cand un produs promite atatea lucruri si nu face mai nimic , plus ca mai si costa ceva , nu stiu la cat ajunge acum dar eu am dat pe el vreo 16 Ron .

– normal se aplica pe toata lungime firului de par umed, nimic ne la ‘locul lui pana aici , problema este dupa ce il usuci ,parul nu este deloc moale si puternic ,ci se transforma in par gras , firele sunt lipite unele de altele , e ca si cum nu te-ai spala pe cap vreo 2 saptamani .

– nu face fata parului deteriorat , este un simplu ulei de par si o spun eu care sunt o FANA produselor ce contin ulei de argan !Pana la acest ‘tratament’ nu am avut niciun fel de probleme , parului meu ii place ulei de argan , il adora .

– imi era mila de banutii pe care i-am dat si am spus sa ii mai ofer o sansa , am continuat sa il folosesc pentru varfuri doar – si atunci am vazut ca functioneaza mai bine , dar nu se vede acel aspect de par sanatos si puternic asa cum PROMITE EL. Doar ca reuseste cumva sa le hidrateze .

– nu am sa il recumpar , mai am un sfert si ma chinui sa il termin .

– am vazut ca il laudati , va rog mult spuneti-mi si mie cum reusiti sa va descurcati asa bine cu el ? Posibil ca eu sa nu il aplic cum trebuie ? Pun maxim doua picaturi .

ImageImageImage

         Oyster fixi acqua –  este un produs profesional , l-am descoperit la coafor cand mi-l aplica coafeza , mi-a placut mirosul si efectul de dupa , am intrebat si mi-a spus ca nu il pot lua decat de la ei pe comanda – este destul de scump insa consider ca odata la cateva luni se poate !

           Bile albe :

– are efectul unui fixativ insa fara a incarca parul

– da un aspect de par natural / liber

– se aplica inainte de  uscarea parului , are o formula usoara ce permite crearea oricarei coafuri .

– ofera volum

– se poate folosi si pentru parul ondulat / cret .

– contine Pantenol ( Provitamina B5 -pentru par este fortifiant si reparator, parul devine frumos , stralucitor si usor de pieptanat) .

– miros placut ( floral, fresh , nu foarte puternic, exact cat trebuie de parfumat).

– 200 ml

– Pret – 38 Ron , eu il am de 5 luni – la o utilizare aplic in jur de 6 pulverizari .

– Il recomand , este un produs bun , profesional , efect imediat , de lunga durata ( se simte si a doua zi ) , este recomandat pentru toate tipurile de par .

– nu am ce bila neagra sa ii dau – poate doar pretul insa odata la 5/ 6 luni cred ca se merita !

                 Daca l-ati incercat si voi , astept pareri , sunt curioasa .

ImageImage

               Am facut ambele review-uri ca sa fie toata lumea multumita . Va pup ,sper sa va placa si astept si parerile voastre. O seara minunata , distractiva si plina de voie buna !

7 thoughts on “Avon & Oyster

  1. Eu am incercat si serul de par cu ulei de argan si pe cel pentru varfuri deteriorate de la Avon si sincer cel din urma mi se pare mai bun decat cel cu ulei de argan. Nu face niciunul lucruri extraordinare cu parul, dar sincer nici nu ma astept ca varfurile arse sa dispara ca prin minune (doar cu foarfecul). Eu aplic 2 pompite din produs doar pe varfuri, fara sa ating in vreun fel scalpul pentru ca altfel mi-l ingrasa (orice produs pentru hidratare mi-l ingrasa). Sper ca te-am ajutat. Pupici :*

Leave a Reply

