Golden Rose review .

Image

      Oje Golden Rose – despre asta am sa vorbesc in seara asta . Nu am decat patru , una fiind Graffiti  nail art ( crapacioasa ) culoare Roz (sweet).

Image

1. Golden Rose matte velvet – nr. 104

2. Golden Rose fashion color – nr. 83

3. Golden Rose whit  protein – nr. 34

4. Golden Rose sweet color ( graffiti nail art ) – nr. 40 .  

      Bile albe :

– usor de folosit

– uscare rapida

– culori intense , pigmentate .

– rezistenta maxima ( am tinut-o 4 zile ) , nu a sarit , si avea in continuare un aspect placut.

Image

Image

Image

          O  sa va arat ce mi-a iesit mie –

Image

Image

            Preferatele mele – Nude si Zmeura ! Sunt foarte multumita de preturile lor , nu depasesc 10 Ron . Si gama este foarte bogata , o sa va mai arat si varianta matte  velvet cand o voi aplica ! Despre cea crapacioasa nu am prea multe de spus , doar ca nu sunt fan acestui tip ! Nu imi place si nici nu ma avantajeaza . Eu am o problema cu unghiutele , din cauza celor cu gel , cele naturale s-au deteriorat , am probleme cu grosimea si cresterea . Mi se exfoliaza ,sunt moi , in momentul de fata incerc un tratament de la Kallos , sper sa imi revin .

        Dragele mele , astept si parerile voastre despre ojele Golden Rose ! As vrea sa stiu ce modele aveti voi , lasati-mi nuanta si numarul intr-un comentariu , in weekend mi-am propus sa ii vizitez . Pupici si o seara linistita alaturi de cei dragi voua .

6 thoughts on “Golden Rose review .

Leave a Reply

