Gel exfoliant / Skin Control by Elmiplant

Image

                 Gel exfoliant zilnic / Skin Control by Elmiplant . Dupa cum se observa in poza ,mai am doar un sfert – il folosesc de luna trecuta -aproape in fiecare zi ! Asa ca am reusit sa imi formeaz o parere sigura si clara in legatura cu acest produs .

 

           Bile albe : 

– textura este sub forma de gel , culoare transparenta ,dens ( nu curge, usor) , si contine Micro-particule de Bambus ( bobite verzi). Bobitele abrazive se dizolva usor la contactul cu pielea umeda si nu sunt deloc agresive cu tenul .

– are un miros placut si primavaratic( plante , flori ), ador efectul sau ,pielea ramane moale , catifelata ,elimina senzatia de piele uscata , dupa folosire tenul este pregatit pentru crema hidratanta si o absoarbe imediat !

– exfoliant mediu .

– purifica tenul , indeparteaza eficient celulele  moarte , impuritatile care astupa porii si sebumul , contine si extractul de Lemongrass cunoscut pentru proprietatile antiseptice.

– tenul ramane destul de tonifiat .

– aplicarea se face usor – ” Se aplica zilnic pe pielea umeda , masand usor prin miscari circulare, se evita zona ochilor si dupa se clateste cu multa apa ” ! Masand pe suprafata tenului cu probleme , gelul din incolor se va transforma intr-un fel de masca de culoare alba ( depinde de durata masajului) – eu personal o lasam cam 10 minute sa actioneze abia dupa clateam !

– testat dermatologic + nu contine parabeni sau parafine.

– cantitate- 150ml

– pret – 12 Ron ,eu l-am luat din Dm .

Image

Image

    Bile negre :

– imi doream sa fie un pic mai ‘dur’ -pe cand el este mediu .

– pe ambalaj se precizeaza ca elimina punctele negre ( insa nu e chiar asa ) – le am inca , cei drept nu s-au imultit .

           Concluzie !

– Este un produs bun per’ansamblu , pe mine ma incanta senzatia de dupa,  nu se poate compara cu nimic si clar il voi recumpara . Il recomand cu toata inima !

Image 

     Sper sa va fie de ajutor acest review ! Va pup !

 

8 thoughts on “Gel exfoliant / Skin Control by Elmiplant

  1. Foarte frumos Review. Cred ca mi se potriveste acest gel exfoliant. Eu folosesc de ceva timp gel spuma antimicrobian de la Gerovital. L-am luat de la Dm.

Leave a comment