Sampon pentru Volum Balea dm

Image

     Samponul pentru volum de la Balea dm , e aproape terminat (mai e pentru 2 utilizari) -nu te poti astepta la multe din partea lui si asta nu neaparat din cauza pretului (6Ron). Nu spun nici ca sunt dezamagita nici ca este un produs wow , este un sampon si atat .M-am chinuit ceva sa il consum ,il evitam ori de cate ori se putea , in’afara de mirosul fantastic de cirese nu face mai nimic ( pentru mine ) nici volum nici catifelare nici descriere in romana nici nimic .

      Sunt adepta produselor Dm ,insa cu aceasta gama de sampoane nu cred ca au dat lovitura , in schimb balsamurile sunt foarte ok ( am incercat varianta de portocala) .

      Are 300 ml , este incolor , textura foarte fluida , nu are un efect asa cum ar trebui , il folosesc atunci cand mi se termina samponul  preferat Alix ( este rezerva ) -dar nu il recomand si nici nu am sa il recumpar , pentru simplu fapt ca nu are niciun rezultat , daca l-ati folosit si parerea voastra difera de a mea va rog din suflet sa ma anuntati printr-un comentariu !

ImageImage

          Cam atat – o postare seaca , simpla si fara ganduri bune ! Pupici – cred ca e prima postare negativa !

4 thoughts on “Sampon pentru Volum Balea dm

  1. Mie mi-a placut foarte mult samponul asta, l-am folosit vreo jumatate de an sau asa, imi lasa parul destul de usor de pieptanat si ii calma nabadaile.

Leave a Reply

