Mascara L’oreal

Image

             Mascara L’oreal Paris Volume Million Lashes , un produs ce realizeaza gene de milioane , personal am niste gene de ‘porc’ mici , nu se curbeaza plus ca sunt si rare , cresc greu , orice tratament am folosit nu are efect asupra lor – de curand am gasit ceva la brand-ul Alverde ( un mascara incolor ce ajuta la cresterea genelor , urmeaza un review, momentan nu am ajuns la o concluzie)- Mult timp am folosit Maybelline The Rocket- era singurul care le facea fata genelor mele ( gene fantome), insa acum noul adorat este L’oreal Volume Million , este ca o zi insorita de primavara ,de ce spun asta : 

     Bile Albe 

– usurinta in folosire 

-satisfactia rezultatului final 

-ambalajul auriu foarte bine realizat 

– pensula confera genelor o definire geana cu geana + volum 

-are un dozator anti-incarcare special conceput astfel incat sa ai doza corecta de mascara la o aplicare . 

– gramaj – 10,5 ml 

-pret -60 Ron 

-culoare foarte intensa ( eu am black .desi nu cred ca mai au si alte nuante)

-rezistenta crescuta (toata ziua) 

-nu se farmiteaza .

-daca aplici de mai multe ori , se poate obtine un efect dramatic ! 

Image

Image

       Bile negre 

– nu am gasit nimic la el care sa ma deranjeze , poate pretul .Pe cel de la Maybelline dadeam 20 ron – in schimb totul este ok , fata de alte mascara din brand-ul L’oreal acesta iti merita banutii si face si treaba buna ! Daca l-ati incercat ,astept si parerile voastre intr-un commentariu . 

si inca ceva , nu este rezistent la apa si daca ai facut gresala ca mascara sa interactioneze cu apa indiferent de situatie ( eu am uitat sa ma demachezi inainte de baia pe cap ) e aiurea te ustura ochii , lacrimezi ca dracu si trebuie sa il dai jos – de urgenta !!

     Pupici.

2 thoughts on “Mascara L’oreal

Leave a Reply

