Review -Ruj L’oreal Caresse !

Dragele mele azi am hotarat ca e timpul sa imi cunoasteti rujurile preferate ! Vom discuta despre Rujurile de la L’oreal Caresse , o gama foarte diversificata , colorata si accesibila ce are la baza o formula care asigura lejeritatea in aplicare si o textura usoara , confortabila. 

              Impresiile mele : 

-Rujul prezinta o concentratie mare de uleiuri

-Se aplica pe buze foarte usor , fara sa incarce aspectul lor

-Ambalajul este in nuanta argintie , eletant si foarte placut

-Textura este usoara , stralucitoare ,nu mai necesita luciu de buze

-Dupa alicare , buzele raman moi , catifelate -poate fi folosit si ca un balsam de buze .

-Gramaj 3,5 g

– Eu il recomand cu toata caldura sufleteasca , isi face treaba , este ok  din toate punctele de vedere – singura problema este ca trebuie aplicat de mai multe ori pe zi ( are o rezistenta scazuta ) . De multe ori il folosesc ca balsam de buze sau ca luciu peste un ruj mat . Eu detin doua nuante – 403 Hypnotic Red  si 02 Innocent Pink .  

ImageImage

 Am facut si swatch-uri : 

Image

  Daca le-ati incercat , astept parerile voastre , impresiile intr-un comentariu ! 

Image  

  P.s – o zi minunata plina de implinire va doresc ! Pupici .

4 thoughts on “Review -Ruj L’oreal Caresse !

Leave a Reply

