Preferatele Lunii Decembrie .

           Azi vreau sa va povestesc despre produsele dragi mie in luna Decembrie . Image

           Asa arata cosuletul minune al acestei luni. O sa incerc sa spun cate ceva despre fiecare in parte . Incep cu produsele pentru ten :

Image

Pentru ten luna aceasta am folosit :

– Dischete demachiante ‘bella’ din bumbac 100%, am prins oferta DM 80+30 buc , pret 5.0 Ron , ma impac foarte bine cu ele .

– Crema NIVEA , Expert Lift /anti’rid pentru zi ,SPF 15, o folosesc cu placere de o luna .

– Crema NIVEA , MAKE UP STARTER , intra foarte repede in piele si machiajul este mai rezistent ,o recomand  .

-Crema de zi de la Cosmence , am primit-o cadou de putin timp , am utilizat-o de 3 ori , imi place ceva la ea nu stiu exact , insa voi reveni cu detalii curand despre ea , e prima ora cand folosesc produse de la acest brand , nici nu stiam de el ..

Produsele pentru par .

Image

– Samponul Alix , am mai vorbit despre el . Imi place extraordinar .Daca l’ati incercat va rog sa imi lasati comm.

– Masca de par Alix , am vorbit si despre aceasta , nu prea sunt multe de spun ,este minunata si atat .

– Spray-ul de ingrijire si reparare de la Schauma ( Schwarzkopf ) – o sa ii fac review curand , asa ca detalii urmeaza .

– Avon Tratament leave-in cu ulei de argan  pentru toate tipurile de par , il ador efectiv , cred ca si pentru ca sunt Fan produse cu ulei de argan .

– BED HEAD , spray pentru luciu , un produs bun , isi face treaba si rezultatul este pe masura asteptarilor .

Produse pentru maini .

Image

– Acetona din Carrefour .

– Crema de maini Dove ,limited edition ,Winter Care .

       Acestea sunt produsele Lunii Decembrie ! Le ador , le folosesc cu drag si m-as bucura daca mi-ati spune si voi printr-un comment ce produse a-ti folosit cel mai mult in aceasta luna . Pupicii

4 thoughts on “Preferatele Lunii Decembrie .

Leave a Reply

