Farmasi -Review

     Fetelor azi va prezint doua produse foarte dragi mie ,dar care s-au terminat si abia astept sa le cumpar din nou . Farmasi – toata lumea cred ca e familiarizata cu acest brand ! Nu am foarte multe produse de la ei ,vreo 4 sau 5 insa preferatele mele sunt Rujul True Color 25 si Luciul de buze Gleam Rouge 17 . 

Image 

           Aceste doua produse mi-au facut diminetile mai dulci , mai frumoase si mai colorate . Rujul este un roz foarte frumos , se aplica usor (il folosesc in combinatie cu un creion pentru contur), are o textura placuta , miroase a prajituri abia scoase din cuptor . Gramaj – 4 g. Made in Turkey . Rezista in jur de 5-6 ore (cu aproximatie). Este mat , cremos , imbogatit cu ingrediente speciale ce mentine culoarea vie iar ca pret in jur de 11.00 ron .  

 

ImageImage

              Luciul de buze Gleam Rouge 17 – Rosu aprins ,pe placul meu !

Impresii : 

Foarte pigmentat .

Miros placut .

Aplicator cu buretel .

Are un luciu frumos , rezista foarte mult .

Gramaj- 4,5g 

Pret – 10, 00Ron .

Produsul este unul foarte bun , recomand cu toata caldura sufleteasca . Pot spune ca imi place mai mult acesta decat cel de la L’oreal , cel de la Farmasi este lipicios si nu prea ,celalalt este teribil de lipicios . 

Image

 

Am facut si swatch-uri :  Image 

Si putina joaca – Image 

 

                         P.s. – Sper ca va place acest articol ! Va pup .

2 thoughts on “Farmasi -Review

    • Draga mea , isi merita fiecare banut acest ruj si luciu ! Eu il recomand cu toata caldura ! M-am bucurat si eu de ele pana la ultima picatura 🙂 Astept impresii dupa , sa imi spui cum este , daca iti place , ce nuanta alegi ! :*

Leave a Reply

