Alix –

   

5                                                                                 Azi vreau sa va arat si sa va povestesc despre niste produse/ un brand minunat !  alix  professional , un brand care ma multumeste pana la ultimul fir de par . Le-am descoperit intr-un mod foarte ciudat , in timpul meu liber obisnuiesc sa machiez , aranjez – prietene ,cunostinte pentru diferite evenimente  , si intr-o zi ,cam anul trecut a venit o doamna sa ii iau putin varfurile si sa o spal pe cap , de obicei clientele vin cu samponul lor personal ( mi se pare corect , fiecare stie exact ce ii prieste) dupa ce am aranjat-o , am observat ca samponul doamnei a ramas in baie la mine ,am sunat-o  a doua a zi si draguta de ea a spus ca il pot opri eu , normal ca nu mai auzisem de acest brand ,insa sunt prea curioasa din fire si ador sa testez lucruri noi , cred ca era aproape jumatate ,vreo 3 saptamani m-am tot spalat si am fost uimita de rezultate , asa am descoperit eu ca parul meu adora ulei de argan .

          
                   Momentul aiurea a venit odata cu terminarea produsului , nu stiam de unde l’a cumparat doamna si am inceput cautarea , intr-un final l-am gasit la DM , si samponul era la 19 Ron ,mi s-a parut cam mult si nu l-am cumparat cu toate ca suspinam in adancul sufletului meu dupa dansu’ . Timpul a trecut si zilele trecute am mers la cumparaturi ,ca tot omu in prag de Sarbatori , am intrat in Dm si surpriza surprizelor – oferta  ofertelor – Sampon + Masca de par la pretul minor de 27 Ron :X , pana la casa mi-am tinut respiratia ,ma gandeam sa nu fie vreo gresala , eroare… insa totul a fost in regula ! Ce bucurie imensa mi-au facut :2

34 
              Sunt 3 variante  : 1. set cu sampon +masca de par, 27 Ron / 2. set cu sampon + balsam ,27 Ron si al-treile-a set contine sampon + ulei de argan , 49 Ron .  IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL. 
      
                        samponul –  ofera luminozitate , il face matasos , placut la atingere si vedere , contine ulei de argan originar din Maroc ,are proprietati de hidratare ,hranire si restructurare a firului de par .In compozitia lui mai gasiti ulei de In si ulei de rogoz ,acesta din urma ajuta la hranirea parului tern ,tocit sau agresat de factorii externi din mediul inconjurator . Este recomandat pentru toate tipurile de par . 
    
                       masca de par – este foarte benefica ,parul se simte foarte bine dupa spalare si efectul dureaza pana la 3 zile , le ador ,pentru mine isi fac treaba , merita toti banutii si garantat trebuie sa profitati de acesta oferta !

 

                     P.s – va pup si va doresc o zi minunata :* 

2 thoughts on “Alix –

  1. Nu am auzit niciodata de acest brand, de fapt nu am mai intrat in Dm de o vesnicie, incerc sa ma tin departe de tentatii, de acolo niciodata nu pot iesi cu mana goala 😛
    Sa le folosesti cu placere, stiu cat este de greu sa gasesti produsele potrivite pentru par! 🙂
    Puuup!

    Te adaug in blogroll! 🙂

Leave a Reply

